شورای نگهبان پرچم‌دار اصول انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان است
کد خبر: 4071385
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
فرماندار گرگان:

شورای نگهبان پرچم‌دار اصول انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان است

فرماندار گرگان شورای نگهبان را پرچمدار انقلاب و اصول انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان دانست و گفت: از جمله برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل نهادهای انقلابی از جمله نهاد‌ مقدس شورای نگهبان به‌عنوان ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است.

پایین محلی فرماندار گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، عیسی پایین‌محلی، فرماندار گرگان در همایش «ناظرین انتخابات» که به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان امروز، 26 تیرماه در سالن تبلیغات گلستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ تیرماه سالگرد تأسیس این شورا اظهارکرد: امروز با گذشت حدود ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، کشور ایران نه فقط در تهاجم سخت دشمنان، خاک خود را از دست نداده بلکه امروز دارای نفوذ و اثرگذاری در حوزه منطقه و بین‌الملل است.

فرماندار‌ گرگان با بیان‌ اینکه انقلاب اسلامی آزمایش‌های سختی را از جمله دفاع مقدس به خود دیده است، افزود: کشور ما با روحیه رزمندگان سلحشور اسلام توانست با دست‌های خالی جلو رژیم بعث عراقی ایستادگی کند و اگر نبود قدرت ایمان و اتکا با خداوند تاکنون در میدان‌گاه‌های مبارزه شکست می‌خوردیم.

وی نقش ولایت و حاکمیت دینی را بسیار مهم دانست و گفت: از جمله برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل نهادهای انقلابی از جمله نهاد‌مقدس شورای نگهبان به‌عنوان ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام  است.

پایین‌محلی با بیان‌اینکه شورای نگهبان کمین‌گاه و مرصاد نامحرمان، نااهلان و معاندان و گردن‌کشان از مسیر حق و انقلاب است، افزود: شورای نگهبان سد سدید و پاسدار بزرگی است که حاصل خون شهدای انقلاب و تلاش علمای بزرگی همچون امامین انقلاب بوده که در حفظ اسلامیت نظام، شرع مقدس اسلام و دفاع از ارکان نظام اسلامی کوتاه نیامده است.

فرماندار گرگان شورای نگهبان را پرچمدار انقلاب و اصول انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان دانست و گفت: در بیش از ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد ما مدیون این نهاد هستیم که توانسته جلوی ورود بسیاری از نااهلان را به مناصب اجرایی و قانونگذاری بگیرد.

انتهای پیام
captcha