توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در گلستان
کد خبر: 4070845
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در گلستان توزیع می‌شود.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم توزیع بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم توزیع بسته معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز، ۲۳ تیر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر گلستان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه یکی از ناب‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم است که حاصل نفس قدسی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است زیرا این حرکت با فرمان ایشان شکل گرفت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: این بسته‌های معیشتی شامل کالا‌های اساسی مانند برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا، لپه، عدس، کنسرو، چای، رشته آشی، سویا و ماکارونی است که به همت گروه‌های جهادی در اختیار خانواده‌های محروم شناسایی شده در مناطق شهری و روستایی قرار می‌گیرد.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۵۰ هزار بسته معیشتی، ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۳۳ هزار نوشت افزار و ۳۲ هزار بسته پوشاک بین نیازمندان استان توزیع و زمینه آزادی ۵۰۰ زندانی غیرعمد نیز فراهم شد.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر رزمایش کمک مومنانه در گلستان با همراهی ۲۲ هزار گروه جهادی متخصص بهداشت و درمان به ۱۳۱ هزار نفر روز در ایام شیوع کرونا خدمات رسانی شد و در این مدت بیش از ۲ میلیون ماسک در ۷۳۲ کارگاه خانگی و متمرکز تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha