جشنواره «امیدهای انقلاب» در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4070270
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

جشنواره «امیدهای انقلاب» در گرگان برگزار می‌شود

فرماندار گرگان از برگزاری جشنواره «امیدهای انقلاب» در گرگان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارتقای جایگاه جوانان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی با تأسی از گام دوم انقلاب در گرگان برگزار می‌شود.

عیسی پایین محلی فرماندار گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، عیسی پایین محلی، فرماندار گرگان، امروز، 21 تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره «امیدهای انقلاب» در گرگان خبر داد و گفت: جشنواره امیدهای انقلاب با هدف ارتقای جایگاه جوانان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و در راستای شناسایی استعدادهای درخشان، معرفی و الگوسازی برای جوانان با تاسی از گام دوم انقلاب در گرگان برگزار می‌شود.

فرماندار گرگان تصریح کرد: در فراخوان این جشنواره ۴۰۲ نفر از جوانان گرگان در ۱۶ محور ثبت‌نام کرده‌اند که پس از داوری براساس شاخص‌های تعیین شده توسط هیئت داوران، ۱۰۰ نفر از این جوانان به مرحله پایانی جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

پایین‌محلی با بیان‌اینکه این جشنواره به منظور تجلیل از ۱۰۰ جوان برتر این شهرستان در روز پنجشنبه، 23 تیرماه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

انتهای پیام
captcha