اهدای ۹۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان در گلستان
کد خبر: 4068121
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد:

اهدای ۹۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اهدای ۹۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط معاونت اجتماعی سپاه در گلستان خبر داد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۱۱ تیر در مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج در شهرستان آزادشهر گفت: یکی از معجزات و نشانه‌های عظمت الهی این است که خداوند متعال همه چیز را در عالم زوج آفریده است و در قرآن تاکید نموده ازدواج مایه آرامش بشر است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: عزیزان، شما همچون فرزندان من هستید و من به عنوان یک پدر به شما توصیه میکنم در زندگی با یکدیگر سازش و گذشت داشته و در مواجهه با مشکلات صبر پیشه کنید و باور داشته باشید خداوند صابران را دوست دارد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: دشمنان ما در پی تضعیف بنیان خانواده ایرانی - اسلامی هستند و سالهاست که به لجن کشیدن جایگاه مادری در خانواده ها را دنبال می‌کنند.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: از شما عزیزان می خواهم سعی کنید در زندگی مشترک با الگوگیری از زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با یکدیگر رفتار کنید تا مزه سعادت و خوشبختی را راحت تر بچشید.

وی در پایان تصریح کرد: معاونت اجتماعی سپاه نینوا امسال ۹۰ سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج های گلستانی توزیع خواهد کرد و ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده بازخواهد گرداند.

انتهای پیام
captcha