رویداد «دختران حاج قاسم» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4067372
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

رویداد «دختران حاج قاسم» در گلستان برگزار می‌شود

مدیر‌کل تبلیغات گلستان از برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» با هدف تقویت استعدادهای دختران اسلامی و تربیت‌کنشگران اجتماعی توسط سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان روز گذشته، 7 تیرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد «دختران حاج قاسم» توسط سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد.

مدیر‌کل تبلیغات گلستان با بیان‌ اینکه این رویداد اجتماعی از ۱۵ تا ۱۷ تیرماه در گلستان برگزار خواهد شد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به همراه مدرسه صدرا ولایت با هدف تقویت استعدادهای دختران اسلامی و تربیت‌کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه و مسئولیت هستند توانسته رویدادی را طراحی کنند که دختران جامعه بتوانند با توجه به نیازهای زمانه پیگیر حل مسائل اجتماعی خود بوده و نقش تأثیرگذاری در جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: بانوان رهبران نهضت اسلام هستند، در طول نهضت اسلامی بانوان در تمام لحظات نقش تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف انقلاب داشتند لذا دشمنان از این شرایط استفاده کردند تا نقش بانوان را در مسیر انقلاب خدشه‌دار  کنند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این رویداد به نام حاج قاسم یکی از کنشگر‌ترین فعال اجتماعی در عصر حاضر نامگذاری شده است لذا سعی شده دختران با الهام‌گیری از این اسوه بی‌بدیل نقش‌آفرینی کنند و به عرصه میدان و خدمات اجتماعی پا گذاشته و به دنبال راه‌یابی چگونگی حل مشکلات اجتماعی کوچک جامعه خود باشند و تبدیل به کنشگران فعال اجتماعی شوند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha