برگزیدگان گلستانی در رویداد ملی طواف تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4059304
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

برگزیدگان گلستانی در رویداد ملی طواف تجلیل شدند + عکس

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طواف با حضور مسئولان استانی روز گذشته، دوم خرداد در دفتر معاونت سیاسی استانداری گلستان برگزار شد.

تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طوافبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد ملی طواف با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاون فرهنگی تبلیغات، معاون سیاسی اجتماعی استانداری گلستان و مدیر کل اجتماعی استانداری روز گذشته، دوم خرداد در دفتر معاونت سیاسی استانداری گلستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات گلستان در مراسم تجلیل از ممتازین رویداد ملی طواف در گلستان، گفت: این رویداد ملی طواف در ۵ محور شامل‌ خانواده، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه یک سوم از این آثار متعلق به استان گلستان است، تصریح کرد: ۷۷ طرح در حوزه خانواده، ۳۰ طرح در مسائل اعتیاد، ۱۷ طرح در حوزه بیکاری‌، ۲۰ طرح  در حاشیه‌نشینی و ۷۵ طرح در حوزه حل ‌مفاسد اخلاقی و اجتماعی به دبیرخانه این رویداد ارائه شده است که  ۱۳ طرح از گلستان برنده رتبه کشوری شده است.

مدیرکل تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه طرح‌ها ارائه شده در برنامه‌های اجرایی و شورای اندیشه‌ورز استفاده خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی با برخی از مشکلات جامعه و رفع آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب زمینه رفع این آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ رویداد ملی طواف، با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر با هدف پایش، رصد، ارزیابی تخصصی، حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقای انگیزشی، فکری و مهارتی فعالین برتر فرهنگی و حمایت مادی و معنوی با چهار محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی در مناطق محروم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با مشارکت وزارت کشور برگزار شد.

 
انتهای پیام
captcha