ایمان؛ تنها رمز موفقیت در میدان‌های نبرد
کد خبر: 4057974
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
سردار سلامی بیان کرد:

ایمان؛ تنها رمز موفقیت در میدان‌های نبرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان‌اینکه عنصر ایمان تنها رمز موفقیت در میدان‌های نبرد است، افزود: مردم با ایثار مال و جان خود انقلاب اسلامی را از سخت‌ترین شرایط با پیروی از امامین انقلاب عبور دادند ملتی که با فهم عمیق، ایمان وسیع و ضمیرهایی روشن توانستند صحنه‌های فراموش نشده‌ای از تجلی شکوه ایمان را در این دوره به نمایش بگذارند.

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان‌گلستان که امروز، 28 اردیبهشت برگزار شد، گفت: تجربه دوران دفاع مقدس و جهاد در مقابل دشمنان این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان‌های نبرد است و دوران دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام مثال بارزی از این حقیقت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان‌اینکه شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و خون پاک مردم غیور این ملت است، افزود: خادم چنین مردمی بودن توفیق بزرگی است، مردمی که همواره حماسه آفرین بودند و در دفاع از سرزمین خود از جان و مال خود گذشتند و افرادی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند تا ساختمان عظیم تمدن اسلامی پا برجا بماند.

سرلشکر سلامی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب که خداوند می‌فرماید: «وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِيلًا» خطاب به پاسداران بیان کرد: شما مصداق بارز این آیه بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خودصادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حوادث منطقه‌ در کشورهای سوریه، یمن، لبنان اشاره کرد و گفت: جنگ در این کشورها باعث شد به این تجربه دست پیدا کنیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگرها حاضر نباشیم و قدرت و توان نظامی خود را بالا نبریم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمینمان را ویران خواهد کرد.

سرلشکر سلامی گفت: مردم با ایثار مال و جان خود انقلاب اسلامی را از گردنه‌های سخت، خطرناک، هولناک و سهمگین انقلاب بزرگ ایران با پیروی از امام راحل و بعد از آن رهبر معظم انقلاب عبور دادند ملتی که با فهم عمیق، ایمان وسیع و ضمیرهایی روشن توانستند صحنه‌های فراموش نشده‌ای از تجلی شکوه ایمان در این دوره به نمایش بگذارند.

وی با بیان‌اینکه اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است و قوی شدن راه ماست، افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان باید همواره آمادگی جسمانی و توان رزم خود را بالا نگه دارید.

انتهای پیام
captcha