خدمت‌رسانی بیش از ۳ هزار گروه جهادی در گلستان
کد خبر: 4055790
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

خدمت‌رسانی بیش از ۳ هزار گروه جهادی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از خدمت‌رسانی سه هزار و 200 گروه جهادی توسط بسیج سازندگی در سطح استان خبر داد و گفت: در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، ۱۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به کارآفرینان واگذار شده است که این امر سبب شد هشت هزار نفر در عرصه‌های مختلف مشغول به کار شوند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های جهادی که امروز، 19 اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، بیان‌کرد: سه هزار و 200 گروه جهادی در استان وجود دارد که توسط بسیج سازندگی سازماندهی شده و در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به اقدامات بسیج سازندگی سپاه‌ نینوا گلستان در سال‌های‌ گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر توزیع 500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، راه‌اندازی سه هزار و 410 پروژه در بخش زیرساخت و عمرانی، توزیع بیش از هزار سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت و توزیع بیش از  30 هزار  بسته لوازم‌التحریر و پوشاک و کفش برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت از جمله اقدامات جهادگران در عرصه محرومیت زدایی بوده است.

وی، تقویت تولید داخلی و اشتغالزایی در استان را هدف اصلی بسیج سازندگی دانست و بیان‌کرد: در خصوص اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، ۱۳۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به کارآفرینان واگذار شده است که این امر سبب شد هشت هزار نفر در عرصه‌های مختلف مشغول به کار شوند.

ملک‌شاهکوهی بیان‌کرد: امروز در قالب‌ این رزمایش ۵۱۰ گروه جهادی به تعداد سه هزار و850 نفر در عرصه‌های مختلف به مناطق محروم استان اعزام شده و در عرصه‌های ساخت، مرمت و بازسازی خانه محروم، ساخت خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، آبرسانی و... مشغول بکار خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین در بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امروزه دشمنان با تمام قوا در میدان آمدند، لذا باید برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمن در عرصه‌های مختلف متحد شده و در مقابل دشمنان و مشکلات اقتصادی ایستادگی نماییم.

انتهای پیام
captcha