آغاز ثبت‌نام بیش از هزار زائر گلستانی به حج تمتع
کد خبر: 4055500
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مدیر حج و زیارت گلستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام بیش از هزار زائر گلستانی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت‌نام زائران حج تمتع ١۴٠١ از صبح امروز همزمان با سراسرکشور در استان گلستان خبر داد.

حج تمتعبه گزارش‌‌ ایکنا ‌از‌ گلستان، سیدعلی میرقاسم‌پور، مدیر حج و زیارت‌‌ گلستان امروز 18 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام زائران حج تمتع 1401 از امروز همزمان با  سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.

مدیر حج و زیارت‌‌ گلستان با بیان اینکه افراد متولد ١٠ تیر سال ١٣٣۶ به بالا مشمول اعزام به سفر حج هستند، تصریح کرد: زائران حج تمتع امسال می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت به نشانیhttps://reserve.haj.ir  یا کاروان‌های زیارتی خود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت گلستان، تعداد زائران حج تمتع استان گلستان را یک هزار و 620 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در قالب 12 کاروان اهل‌سنت و 3 کاروان شیعه به حج تمتع مشرف خواهند شد.

 میرقاسم پور تعداد زائران اهل‌سنت گلستانی را یک هزار و 265 نفر اعلام کرد و گفت: 355 نفر از زائران سفر حج تمتع اهل تشیع می‌باشند که در این راستا تمام زائران مدینه بعد خواهند بود و اعزام آنها از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت گلستان به تمهیدات صورت گرفته با کشور عربستان در اعزام زائرین به حج اشاره کرد و افزود: طبق تمهیدات صورت گرفته به افراد بالای 65 سال روادید داده نمی‌شود و افرادی که به حج مشرف می‌شوند حتما باید دو دز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

انتهای پیام
captcha