مقاومت تنها راه مقابله فلسطین با اسرائیل است
کد خبر: 4053595
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
امام جمعه گرگان:

مقاومت تنها راه مقابله فلسطین با اسرائیل است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت: طمع رژیم صهیونیستی طعمی بی‌پایان برای اشغالگری بوده، لذا مقاومت تنها راه مقابله فلسطین با اسرائیل است.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گرگان گفت: روز قدس روز مهمی برای جهان اسلام است امام خمینی(ره) از شروع نهضت انقلاب، جهان اسلام و مسلمانان را مکلف به حضور در صحنه برای دفاع از مردم فلسطین کردند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه وظیفه مسلمانان ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل است، تصریح کرد: امروزه ۱۳ میلیون فلسطینی آواره اند و با شرایط سخت زندگی می‌کنند، لذا در این شرايط باید حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم زیرا در روایات داریم که هرکس صدای ندای مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست.

آیت‌الله نورمفیدی بیان کرد: در اوایل اشغال فلسطین نخست وزیر اسرائیل گفته بود که بزرگترها می‌میرند و کوچکترها یادشان می رود و فلسطین برای ما می‌ماند؛ ولی بعد از ۷۴ سال نسل پنجم فلسطین وارد میدان شده و عملیات‌های مختلفی برعلیه رژیم صهیونستی انجام می‌دهند.

امام جمعه گرگان به ۹ اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: بهترین معرف شما عمل شماست کار شما باید برای خدا و خالصانه و صادقانه باشد اگر مردم از خدمت‌رسانان و اعضا شورا در شهر و روستا راضی باشند دوباره به آنها رای خواهند داد.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به روز کارگر گفت: باید بدانیم هر فردی درهر لباسی خدمت کنند به عنوان‌ کارگر می‌باشد، لذا استاد دانشگاه، دکتر، جراح قلب، کشاورز، استاندار، رئیس جمهور و هرکسی که مشغول کار بوده کارگر است و اگر همه افراد جامعه با دلسوزی تلاش کنند کشور پیشرفت خواهد کرد.

آیت‌الله نورمفیدی شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری شخصیتی بی‌نظیر در زمان خود بود و امروزه معلمان باید با تاسی از این عالم بزرگوار در جامعه نقش آفرینی کنند و در امر آموزش با دانش آموزان متواضعانه رفتار کنند و آنها را فرزندان خود بدانند.


انتهای پیام
captcha