مسابقه دانشجویی «قرائت قرآن» در گنبدکاووس برگزار شد + عکس
کد خبر: 4052725
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

مسابقه دانشجویی «قرائت قرآن» در گنبدکاووس برگزار شد + عکس

به مناسبت ماه رمضان و به منظور ایجاد وحدت و همگرایی بین مذاهب اسلامی مسابقه دانشجویی قرائت قرآن بین دانشجویان اهل سنت و شیعه امروز 6 اردیبهشت در دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد‌کاووس برگزار شد.

مسابقه قرائت قران در دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ماه‌ رمضان و به منظور وحدت و همگرایی بین مذاهب اسلامی مسابقه دانشجویی قرائت قرآن بین دانشجویان اهل سنت و شیعه دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد‌کاووس امروز 6 اردیبهشت در این دانشگاه برگزار شد.

علی غلامی،‌ مسئول فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد‌کاووس در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه قرآنی به همت دانشگاه مذاهب اسلامی در بخش ترتیل قرآن‌کریم بین دانشجویان اهل سنت و شیعه دانشگاه مذاهب اسلامی گنبد‌کاووس برگزار شد.

مسئول فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب‌اسلامی شعبه گنبد‌کاووس هدف‌ از برگزاری این مسابقه را نشان‌دادن وحدت، همگرایی و همدلی میان دانشجویان دانست و گفت: یکی از مبانی و موضوعات مهم در قرآن نیز ایجاد اتحاد و همدلی می‌باشد که درصدد هستیم با همت مسئولین استان این مسابقه که تقویت‌کننده وحدت میان شیعه و سنی می‌باشد در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شیعه و اهل سنت استان برگزار کنیم.

غلامی گفت: پانزده نفر در این مسابقه شرکت کردند که از بین شرکت کنندگان عبدالرحیم اوزونی دوجی به مقام اول، احمد خوجملی نفر دوم‌، مبین هیوه‌چی  و نظر مارامایی بصورت مشترک سوم شدند و داور این بخش از مسابقه حاج آخوند ادریس خوجملی، دانشجوی دانشگاه مذاهب و از قاریان برتر و ممتاز اهل سنت مدرسه علوم دینی محمدیه نگین شهر بود.

انتهای پیام
captcha