اهدای 500 بسته معیشتی به نیازمندان در سرخنکلاته
کد خبر: 4044550
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

اهدای 500 بسته معیشتی به نیازمندان در سرخنکلاته

طی مراسمی در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با اولین روز از سال نو، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش 250 میلیون ریال میان خانواده‌های نیازمند شهر سرخنکلاته توزیع شد.

رزمایش همدلی و مواسات

به گزارش ایکنا از گلستان، طی مراسمی در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با اولین روز از سال نو، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش 250 میلیون ریال شامل برنج، مرغ، روغن و حبوبات در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه از سوی ستاد نماز جمعه، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و خیرین کوهسارات مینودشت تهیه و میان خانواده‌های نیازمند شهر سرخنکلاته توزیع شد.

حجت‌الاسلام نادعلی رضانژاد، امام‌جمعه کوهسارات مینودشت در این مراسم گفت: رزمایش کمک مؤمنانه به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ شد و مردم مؤمن و معتقد به آرمان امام و شهدا، در این امر پیشگام بودند.

وی بیان کرد: تمام همت و تلاش ما بر این است که درخواست و فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین نمانده و از طرف دیگر مقداری از آلام و دردهای مستضعفان و آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا کاهش پیدا کند.

امام‎جمعه کوهسارات مینودشت ادامه داد: تمامی این کمک‌ها و ایثارگری‌ها جلوه‌هایی از فرهنگ دینی و اعتقادات قلبی ملت ایران است که در این شرایط در کمک به دیگران خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha