توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در گلستان
کد خبر: 4043773
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
در آستانه میلاد امام عصر( عج)؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به همت بسیج و خیرین در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) در سراسر استان خبر داد.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز ۲۶ اسفند در حاشیه بیست و دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه نینوا برگزار شد، از توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به همت بسیج و خیرین در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر( عج) در سراسر استان خبر داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در ایام کرونا ۵۰۰ هزار بسته معیشتی، آزادسازی ۶۰۰ زندانی غیرعمد، توزیع ۳ میلیون عدد ماسک و راه‌اندازی ۷۵۶ کارگاه تولیدی ماسک، توزیع دو میلیون پرس غذای گرم در مناطق محروم به همت خیرین و بسیج انجام شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین از اهدای سه هزار و ۸۰۰ عدد کارت هدیه بین نیازمندان، توزیع ۶۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان اشاره کرد و گفت: توزیع ۳ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر، 32 هزار بسته البسه ورزشی، ۲ میلیون بسته گوشت و مرغ و همچنین خرید کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از جمله اقدامات سپاه و بسیج در استان گلستان در این ایام بوده است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه این رزمایش در طول سال و در ایام مختلف اعیاد و مراسمات برگزار خواهد شد، ادامه داد: با همت سپاه و بسیج و خیرین تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی دیگر در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha