گردهمایی روحانیون و مبلغین با محوریت جهاد تبیین در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 4043639
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

گردهمایی روحانیون و مبلغین با محوریت جهاد تبیین در علی‌آباد کتول برگزار شد

گردهمایی روحانیون و مبلغین، ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین امروز ۲۵ اسفند در مصلی امام رضا( ع) علی آبادکتول برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی روحانیون و مبلغین، ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین با حضور حجت‌الاسلام مهدی نژاد، امام جمعه علی‌آبادکتول و روحانیون ۲۵ اسفند در مصلی امام رضا(ع) علی‌آبادکتول برگزار شد.

امام جمعه علی‌آبادکتول با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فرضیه قطعی و فوری بیان کردند، لذا باید این امر رهبری را هرچه زودتر عملیاتی کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد بیان کرد: شش مورد جهاد داریم، جهاد اکبر، جهاد اصغر، جهاد کبیر، جهاد صغیر، جهاد اعظم و جهاد علمی که جهاد علمی به نوعی جهاد تبیین است. جهاد اکبر برای همه روشن است، جهاد اصغر امروز به نحوی صورت می‌گیرد و جهاد اعظم، انتظار فرج است.

امام جمعه علی آبادکتول در ادامه سخنان خود گفت: امروز خدمت کردن به مردم یک نوع جهاد است و همه ما مسئولیم با روشنگری تلاش مضاعفی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی نژاد به فرا رسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان فرصت خوبی است که روحانیون و مبلغین از منبرها و سخنرانی‌های خود برای آگاه‌سازی آحاد مردم از جهاد تبیین استفاده کنند، زیرا روحانیون نقش ویژه‌ای در روشنگری دستاوردهای نظام دارند.

وی از روحانیت حاضر در جلسه خواست از فرصتی که دارند با حضور خود در مدارس ضمن برگزاری نماز، پیرامون جهاد تبیین روشنگری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha