توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مینودشت
کد خبر: 4042612
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
در راستای رزمایش احسان و همدلی

توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مینودشت

مراسم رزمایش همدلی، احسان و توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند با حضور امام جمعه مینودشت، مسئولان، روحانیون و خادمیاران رضوی امروز 22 اسفندماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مینودشت برگزار شد.

رزمایش همدلی و احسان در مینودشتبه‌ گزارش ایکنا از‌ گلستان، رزمایش همدلی و احسان با حضور حجت‌الاسلام‌ کشیری، امام جمعه مینودشت، مسئولان، روحانیون و خادمیاران رضوی امروز 22 اسفندماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان مینودشت برگزار شد.

امام جمعه مینودشت با بیان اینکه خداوند در قرآن‌کریم فرمودند در اموال شما حقی برای محرومان قرار دادیم، گفت: بسیاری از آیات قرآن مربوط به زکات، صدقات و انفاق است و مصداق این است که خداوند از ما می‌خواهد در امدادرسانی به همنوعان خود دریغ نکنیم.

حجت‌الاسلام کشیری با اشاره به اینکه تاکنون ملت ایران در وضعیت کرونا کمک‌های فراوانی داشتند، افزود: ملت ما ملت باسخاوت و نوعدوست بوده و از کمک به همنوعان خود هیچ‌گاه دریغ نکرده‌ است و در حد توان به یکدیگر مساعدت میکنند و امیدواریم این نوع‌دوستی ادامه پیدا کند.

امام جمعه مینودشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه و مواسات، گفت: در لبیک به فرامین امام خامنه‌ای این رزمایش اجرا می‌شود و ادامه خواهد داشت که مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان مینودشت از این امر استقبال خوبی داشته‌اند.

گفتنی است؛ در این رزمایش تعداد ۲۷۰ بسته معیشتی به ارزش‌ ریالی هر بسته پنج میلیون ریال اهدایی ستاد اجرایی‌ فرمان امام‌(ره) استان‌ گلستان توسط گروه‌های جهادی قائم آل محمد، اداره اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) شهرستان مینودشت به خانواده‌های نیازمند در شب عید و ماه مبارک‌رمضان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha