کاشت یک اصله نهال به یاد شهید سلیمانی در آزادشهر
کد خبر: 4042230
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کاشت یک اصله نهال به یاد شهید سلیمانی در آزادشهر

امام جمعه آزاد‌شهر یک اصله نهال به نام سردار شهید قاسم سلیمانی در دبیرستان غیردولتی پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی آزاد‌شهر کاشت.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه ازاد شهر کاشت نهال به‌ گزارش ایکنا از‌ گلستان، به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با روز‌ تولد شهید حاج قاسم سلیمانی یک اصله نهال با حضور‌ حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه آزاد‌شهر و رئیس آموزش و پرورش و معاونت پرورشی آزاد‌شهر روز گذشته 20 اسفندماه در دبیرستان غیردولتی پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی غرس شد.

امام‌ جمعه آزاد‌شهر در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ‌ درختکاری باید در جامعه ترویج داده شود، گفت: فضای مدارس باید به این نعمت الهی مزین باشد و این اقدام برای آیندگان پرثمر خواهد بود.

حجت‌الاسلام شهابی اساسی‌ترین راهکار مقابله با آلودگی هوا را درختکاری دانست و گفت: همه باید در زمینه کاشت و نگهداری درختان همکاری داشته باشند و کاشت درخت، نگهداری و حمایت از آن از دوران کودکی باید نهادینه شود.

امام جمعه آزاد‌شهر با بیان اینکه در آیات و روایات بر اهمیت درختکاری بسیار تأکید شده است، افزود: یکی از سیاست‌های مهم فضای سبز شهرداری، نهضت درختکاری در راستای توسعه فضای سبز شهری است.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه همه باید در توسعه فرهنگ و کاشت درخت در جامعه تلاش کنیم، گفت: باید با درختکاری به تعهدات خود نسبت به زمین و محیط زیست عمل کنیم.

امام جمعه‌آزادشهر حاج قاسم را نماد مقاومت و دیانت و الگوی ارزشی انقلاب اسلامی برای همه به‌ویژه دانش‌آموزان دانست و گفت: امیدواریم با کاشت این نهال به یاد این شهید بزرگوار بتوانیم نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از شهدا ادای دین کرده و این اقدام الگویی برای دانش‌آموزان این منطقه باشد.

انتهای پیام
captcha