به گزارش ایکنا از گلستان، فاطمه کاویانی، مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان امروز پنج شنبه ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: مرکز پاسخگویی به مطالبات و درخواستهای مردم از رئیس جمهور امروز و فردا، دوازدهم و سیزدهم اسفند فعال است و مردم استان میتوانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و سامانه https://111. ir مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند.
مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ کاربر از کارکنان دستگاههای اجرایی استان در سایت پاسخگویی مستقر هستند تا درخواستهای مردمی را در سامانه ثبت کنند.
کاویانی گفت: حدود ۱۰۰ کاربر نیز در مرکز پردازش نامهها، جنب مرکز پاسخگویی، فرآیند بررسی نامههای مردمی و آماده سازی برای ثبت در سامانه را انجام میدهند.
مدیر فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری گلستان افزود: همچنین هم استانیهای عزیز میتوانند با حضور در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی در استان گلستان مسائل و مطالبات خود را انتقال دهند.