جهاد تبیینی رمز موفقیت جبهه حق است
کد خبر: 4034582
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جهاد تبیینی رمز موفقیت جبهه حق است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه جهاد تبیینی یعنی هرکاری که در دشمن یأس و ناامیدی ایجاد کند و منجر به پیروزی جبهه حق شود، گفت: یکی از اقداماتی که می‌تواند دشمن را ناامید‌ کند‌ کمک مومنانه است و در واقع جهاد تبیینی رمز موفقیت جبهه حق است.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در بیستمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به مناسبت دهه فجر که امروز 18 بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: معنا و مفهوم جهاد در عرصه‌‌های مختلف با هم تفاوت دارد گاهی جهاد در عرصه نظامی، فرهنگی و گاهی سیاسی و اجتماعی است که همه آنها مصادیقی از جهاد فی‌سبیل‌الله است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به منویات مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیینی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیینی یعنی هرکاری که در دشمن یاس و ناامیدی ایجاد کند و منجر به پیروزی جبهه حق شود و یکی از اقداماتی که می‌تواند دشمن را ناامید‌ کند‌ کمک مؤمنانه است در واقع جهاد تبیینی رمز موفقیت جبهه حق است.

ملک‌شاهکوهی با بیان‌اینکه جهاد تبیین اقدامی جهادی با مسیر و روشی مشخص است، افزود: تبیین به معنای بیان حقایق است و در این برهه از زمان نباید به مانند گذشته عمل کنیم و باید به صورت جهادی و انقلابی در مسیر کشف حقایق در مقابل ابهام‌آفرینی‌های دشمنان گام برداریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا‌کنون500 هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، تصریح کرد: امسال هم به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 500 هزار بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی و ناحیه شهرستان گرگان 15 هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی تصریح کرد: توزیع کمک‌های مومنانه، کارگاه تولید ماسک، تهیه جهزیه برای نوعروسان،  تکمیل پژوه‌‍‌های محرومیت‌زدایی، آزادی 400 زندانی جرائم غیر عمد توسط بسیج حقوقدانان و غیره از جمله اقدامات بسیج و سپاه نینوا استان در ایام الله دهه فجر امسال است.

 در پایان مراسم از غرفه‌داران نمایشگاه سردار دلها توسط مسئولان استانی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha