اتصال به بازار با عرضه بهتر محصولات تولیدی مشاغل خانگی
کد خبر: 4029073
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

اتصال به بازار با عرضه بهتر محصولات تولیدی مشاغل خانگی

تسهیل‌گر طرح ملی مشاغل خانگی گلستان در بازدید از کارگاه سوزن‌دوزی و ابریشم بافی در گنبد‌کاووس گفت: بالا بردن عرضه بهتر محصولات تولیدی برای متقاضیان طرح مشاغل خانگی زمینه اتصال به بازار را فراهم می‌کند.

کارگاه ابریشم بافی و سوزن دوی طرح ملی مشاغل خانگی در گلستانبه گزارش ایکنا  از گلستان، زهرا سرایلو، تسهیل‌گر طرح ملی مشاغل خانگی گلستان در بازدید از کارگاه سوزن دوزی و ابریشم بافی که با حضور سرمایه‌گذار محصولات هنری و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گنبد‌کاووس امروز 26 دی‌ماه در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه بالا بردن فروش محصولات تولیدی برای متقاضیان زمینه اتصال‌ به بازار را فراهم می‌کند، افزود: هدف از‌ این بازدید آشنایی سرمایه‌گذاران با‌ توانمندی‌ و ظرفیت‌ پیشرانان به جهت خرید محصولات آنها بابت عرضه به مراکز هنری است.

 این کارگاه در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی واحد گلستان برگزار شد.

همچنین؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، همزمان با کل کشور در جهاددانشگاهی استان در حال اجرا است.

انتهای پیام
captcha