بستری ۱۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان
کد خبر: 4028913
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

بستری ۱۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند و طی هفته گذشته متأسفانه ۲ نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

عبد الرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان روز گذشته 25 دی‌ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۹۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند و طی هفته گذشته متأسفانه ۲ نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه همچنان استقبال از نوبت سوم واکسن در استان مطلوب نیست، افزود: در حال حاضر ۹۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲سال در استان نوبت اول، ۷۹ درصد نوبت دوم و ۱۴ درصد نیز نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

فاضل با بیان اینکه برای پیشگیری از گسترش سویه‌های مختلف کرونا و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانمان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون، ضروری است، تصریح کرد: براساس آخرین رنگ بندی رسمی، وضعیت کرونا در همه شهرستان‌های استان آبی و با ثبات است، اما به هیچ وجه نباید عادی انگاری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان‌ از والدین و کادر مراکز آموزشی خواست از حضور دانش‌آموزی که علائم سرماخوردگی دارد در مدرسه جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha