دانشگاه مذاهب اسلامی؛ معنابخش وحدت حوزه و دانشگاه
کد خبر: 4020631
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس بیان کرد:

دانشگاه مذاهب اسلامی؛ معنابخش وحدت حوزه و دانشگاه

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس در نشست و تقدیم دانشنامه فارغ‌التحصیلی به دو تن از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ادیان ابراهیمی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه را معنا بخشیده است.

حسن بیارجمندی سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، حسن بیارجمندی، سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس در نشست و تقدیم دانشنامه فارغ التحصیلی دو تن از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ادیان ابراهیمی با اشاره به طلبگی و دانشجویی همزمان آنان که روز گذشته در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی وحدت حوزه و دانشگاه را معنا بخشیده است.

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس با بیان اینکه شما بانوان عالمه و اولین فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب اسلامی توانستید به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی معنا ببخشید، تصریح کرد: شما بانوان عالمه که هم طلبه و هم دانشجو بودید و در حال حاضر فارغ التحصیل و منتسب به خانواده بزرگ جامعه تقریب بین مذاهب اسلامی هستید؛ باید پرچمدار این فرهنگ و تفکر اصیل باشید.

وی با بیان اینکه در تصویر نمادین منتشر شده از گام دوم انقلاب اسلامی یک بانوی محجبه پرچمدار و پیشگام است و این بسیار معنادار و راهبردی است، افزود: برای تشکیل تمدن اسلامی باید بستری مهیا شود که آن بستر ایجاد سبک زندگی اسلامی در جامعه است که زنان جامعه ما می‌توانند به عنوان نقش آفرینان این عرصه با یک حرکت هوشمندانه و همه جانبه و کاملاً علمی، افتخارآفرین باشند.

بیارجمندی با بیان اینکه زنان در همه عرصه‌های انقلاب نقش آفرینی خوبی داشتند، افزود: این نقش‌آفرینی در گام دوم انقلاب و در همه محورها به ویژه محور هفتم یعنی ترویج سبک ایرانی اسلامی باید وسیع‌تر و عمیق‌تر همراه با آگاهی و بصیرت بیشتر باشد.

همچنین؛ سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس درپایان جلسه به دو نفر از بانوان صفر‌نژاد و پاک نیا دانشنامه فارغ التحصیلان مذاهب اسلامی را تقدیم کرد.

انتهای پیام
captcha