به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: یکی از سیاستهای این نهاد تسهیل در امر خدمترسانی و کاهش مراجعه مددجویان به کمیته امداد، ارائه خدمات غیرحضوری بهصورت الکترونیکی است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و بیان کرد: با راهاندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات میتوانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیرکلکمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان بیانکرد: این سامانه به ۱۷ وب سرویس خدمات الکترونیکی کشور مانند ثبت احوال، ثبت اسناد، پست، تامین اجتماعی، بهزیستی و بسیاری از دستگاهها متصل است.
بابایی اظهارکرد: ۸۵ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تا دو هفته آینده فرصت دارند، با ورود به این سامانه، نسبت به تکمیل و پالایش اطلاعات خود از طریق خود اظهاری اقدام کنند. مددجویان و متقاضیان جدید، ضرورت دارد به آدرس soha.emdad.ir از طریق رایانه و برای ورود از طریق گوشیهای همراه به آدرس smart.emdad.ir و یا نوشتن فارسی امداد هوشمند وارد سامانه مربوطه شده و نسبت به ثبت اطلاعات و نیازهای خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: افرادی که با مراجعه به سایت موفق به ثبت نام نشدهاند میتوانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و اطلاعات خود را به ثبت برسانند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در این طرح با ما همکاری دارند، تصریح کرد: داشتن شماره همراه بنام خود سرپرست و کدپستی و کدملی را از شاخصهای اصلی ورود به این سامانه دانست.
بابایی با بیان اینکه تا پایان دیماه امسال باید اطلاعات مددجویان تحت حمایت در این سامانه ثبت و به روز رسانی شود، بیان کرد: از این پس تمامی خدمات از طریق بستر سامانه امداد هوشمند انجام میشود و در صورت عدم مراجعه مددجویان برای ثبت اطلاعات خود به این سامانه، در خدمترسانی بهویژه پرداخت مستمری با مشکل مواجه خواهیم شد.
انتهای پیام