اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری دستگاه‌های متولی
کد خبر: 4017204
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری دستگاه‌های متولی

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی گفت: انتظار ما از مجموعه فرمانداری و بخشداران همکاری بیشتر در راستای اهداف متعالی طرح ملی مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی است.

مهدی خطیر نامنی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، مهدی خطیر نامنی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان در جلسه‌ای که روز گذشته هفتم آذرماه با معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداران شهرستان گالیکش در دفتر فرمانداری برگزار شد، گفت: هدف از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خانگی است که راهکاری کم هزینه و پر‌بازده بوده و می‌تواند به اقتصاد جامعه کمک کند. 

وی تصریح کرد: توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ساز توسعه اقتصاد کشور است و در این زمینه سه فاز شناسایی، توانمندسازی و اتصال به بازار صورت می‌گیرد که حمایت از طرح ملی مشاغل خانگی منجر به تولید اشتغال پایدار در جامعه می‌شود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با تشریح کامل طرح و تاکید بر لزوم آموزش، مشاوره و اتصال به بازار برای رونق و گسترش کسب و کارهای خانگی‌، افزود: انتظار ما از مجموعه فرمانداری و بخشداران همکاری بیشتر در راستای اهداف متعالی طرح با جهاددانشگاهی است.

خطیرنامنی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران نقش موثری در سوق دادن افراد متقاضی مشاغل خانگی در روستاها به این طرح دارند، اظهار کرد: فعال شدن دفاتر ICT روستایی به منظور رونق فروش مجازی محصولات روستا و همچنین آموزش نحوه عکسبرداری‌، تولید محتوا از دیگر مطالبات ما از مدیران و مسئولان شهرستان است.

در این جلسه محمد‌رضا میرنیا، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گالیکش نیز با ابراز خرسندی و مثبت دانستن ثمرات این طرح آمادگی کامل مجموعه فرمانداری و بخشداران را برای همکاری با تسهیل‌گران و پیشران‌های شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha