جدایی بسیج از مسجد تفکری امریکایی است
کد خبر: 4015995
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جدایی بسیج از مسجد تفکری امریکایی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه هر تفکری که به‌دنبال جدایی بسیج از مسجد باشد تفکری امریکایی است افزود: بسیج فرزند مسجد است و وظیفه جوانان در این عرصه بسیار خطیر است زیرا جنگ امروز، جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی است و کسانی در فضای مجازی دست به قلم دارند باید جلوتر از دشمن حرکت کنند.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم «نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان گرگان» که به‌مناسبت هفته بسیج امروز سوم آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: امروز در سراسر کشور به‌صورت همزمان تجمع و اقتدار بسیجیان را شاهد هستیم؛ حضور عظیم شما برای ما باعث افتخار است.

وی تصریح کرد: امام در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ بسیج را تشکیل داد و عملاً سرنوشت کشور را به دست جوانان سپرد؛ بسیج از ابتدای تشکیل آن در همه زمینه‌ها  به‌صورت خود جوش حضوری فعال داشته است و این را مدیون جوانان مؤمن انقلابی می‌دانیم که در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند.  

ملک شاهکوهی، ایمان، اعتقاد و از خودگذشتگی رزمنده‌های بسیجی را عامل اصلی موفقیت در جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: ۸ ماه بعد از تشکیل بسیج مورد حمله عراق قرار گرفتیم و بخشی‌های عظیمی از سرزمین ما اشغال شد اگر ایمان، اعتقاد و از خودگذشتگی رزمنده‌های بسیجی نبود در جنگ پیروز نمی‌شدیم  و این اقتدار و قدرت نشات گرفته از تفکر بسیجی بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به تصرف نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه، گفت: این اقدام مقتدرانه نیروهای سپاه قابل تقدیر است اما آنچه مسلم است این است که با این اقدام سپاه ایران صدایی از امریکا درنیامد؛ دشمن به شدت ضعیف شده است و خودشان به این امر اقرار می‌کنند اما باید مراقب باشیم زیرا دشمن همچنان فعال است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه هر تفکری که به‌دنبال جدایی بسیج از مسجد باشد تفکری آمریکایی است، افزود: بسیج فرزند مسجد است و وظیفه جوانان در این عرصه بسیار خطیر است زیرا جنگ امروز، جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی است و کسانی در فضای مجازی دست به قلم دارند باید جلوتر از دشمن حرکت نمایند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تاکنون بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، رزمی، هنری، محرومیت‌زدایی و به ویژه رزمایش کمک مومنانه خدمات گسترده‌ای انجام داده است.

انتهای پیام
captcha