موفقیت ۸۵ دانش‌آموز گلستانی تحت پوشش کمیته امداد در کنکور
کد خبر: 4009885
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

موفقیت ۸۵ دانش‌آموز گلستانی تحت پوشش کمیته امداد در کنکور

مدیر‌کل کمیته امداد گلستان گفت: ۸۵ دانش‌آموز گلستانی تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) در کنکور سراسری ۱۴۰۰ قبول شدند.

عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد‌، عیسی بابایی، مدیرکل‌کمیته امداد استان گلستان با ابراز خرسندی از درخشش مددجویان گلستانی در کنکور گفت: امسال ۲۶نفر از دانش آموزان مددجوی استان در دانشگاه‌های دولتی‌، ۱۸ نفر در دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ نفر نیز در رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های دولتی( ۳ نفر رشته پزشکی، یک نفر داروسازی و ۶ نفر در سایر رشته‌ها) قبول شده‌اند.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶هزار و ۸۵۶ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گلستان هستند، گفت: در کنکور امسال۲۵۰نفر از مددجویان استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۶ نفر حائز رتبه زیر ۱۰ هزار را کسب کردند.

مدیر کل کمیته امداد گلستان با اشاره به قبولی ۸۵ دانش آموز تحت حمایت در کنکور سراسری سال‌جاری بیان کرد: دانش آموزان برگزیده با معرفی کمیته امداد از خدمات مؤسسات آموزشی در کنکور بهره‌مند شدند.

بابایی با‌ بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان گلستانی در مقاطع کاردانی‌،کارشناسی‌،کار شناسی ارشد‌، دکتری و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند. افزود: این نهاد با پرداخت کمک هزینه‌، تهیه پوشاک‌، لوازم و تحریر‌، ایاب و ذهاب‌، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه‌، کمک هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان گام‌های مهمی برای ارائه خدمات مؤثر به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

انتهای پیام
captcha