مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با کمک همه نهادها برگزار می‌شود
کد خبر: 3912842
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با کمک همه نهادها برگزار می‌شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه از ظرفیت همه نهادها استفاده خواهیم کرد؛ اصحاب رسانه در مشارکت مردم نقش به سزایی دارند.

تاکید بر نقش رسانه ها در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی ملک شاهکوهی بیان کرد: در راستای فرمان امام خامنه‌ای در خصوص استمرار رزمایش کمک مؤمنانه، بنا داریم از عید قربان تا عید غدیر در دهه اول محرم و در پایان صفر رزمایشی را برگزار کنیم.

وی گفت: در مرحله اول رزمایش تجربه گرانبهایی کسب کرده‌ایم و باید از این تجربیات در مرحله دوم استفاده کنیم. باید تمام سعی خود را به کار گیریم تا در توزیع اقلام و مواد غذایی ناعدالتی صورت نگیرد و به همه افرادی که شناسایی می‌کنیم به‌طور مساوی کمک‌رسانی شود تا حقی ضایع نشود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی محلات شهرها و روستاها نقطه قوتی است که باید از آن استفاده شود. در مرحله پیش رو از تمامی ظرفیت دستگاه‌ها استفاده خواهیم کرد و موازی‌کاری با دستگاه‌ها را نمی‌پذیریم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: باید به کمک رسانه و فضای مجازی، مردم شریف و نجیب استان را به این طرح خداپسندانه دعوت کنیم تا جنبه عمومی کمک مؤمنانه حفظ شود.

انتهای پیام
captcha