زوال و نابودی آمریکا نزدیک است
کد خبر: 4210005
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
امام جمعه موقت گرگان:

زوال و نابودی آمریکا نزدیک است

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و محکوم کردن جنایات آمریکا، گفت: ریشه اصلی این مشکلات، فسادها و جنایات آمریکا بوده و به زودی از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار، امام جمعه موقت گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار، امام جمعه موقت گرگان امروز، 24 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای وحدت گرگان برگزار شد، گفت: در کنار تمام فواید و آثاری که روزه‌گرفتن برای انسان به ارمغان می‌آورد، اصلی‌ترین هدف آن قرب و تقوای الهی است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه تنها تقوا معیار برتری و ارزش انسان‌ها بر یکدیگر است، اظهار کرد: انسان باتقوا همانند کسی بوده که بر مرکبی رام سوار شده و او را به بهشت برین می‌رساند اما فرد بی‌تقوا همچون فردی بوده که بر مرکبی چموش و بدون افسار سوار بوده که او را به جهنم رهسپار می‌کند.

حجت‌الاسلام برقرار با تأکید بر اینکه خدای متعال در قرآن خود را اهل تقوا نامیده، تصریح کرد: در جامعه امروز همه افراد درگیر جنگ رسانه‌ای بوده و تنها عامل برای مصون بودن در برابر شبهات فضای مجازی این است که اهل تقوا باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید با ریشه و سران نبردها و جنگ‌ها مبارزه کرد، افزود: آمریکا شیطان بزرگ بوده که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین، غزه و منطقه با حمایت و پشتیبانی او انجام می‌شود، لذا در قرآن نیز توصیه شده تا با رهبران شیاطین مقابله کنید.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه آمریکا با وتو کردن ٢ قطعنامه آتش بس برای غزه در شورای امنیت، عامل اصلی بودن جنایت خود در غزه و فلسطین را نشان داد، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا نیز صهیونیست بوده و ما باید فریاد نفرت خود را بر سر آمریکا بلند کنیم.

حجت‌السلام برقرار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و محکوم کردن جنایات آمریکا، گفت: ریشه اصلی این مشکلات، فسادها و جنایات آمریکا بوده و به زودی از بین خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha