حضور مردم در نماز عید فطر «نمود بیداری اسلامی» است
کد خبر: 4209880
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
امام جمعه گنبدکاووس:

حضور مردم در نماز عید فطر «نمود بیداری اسلامی» است

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم مختلف ملی و مذهبی، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در اینگونه مراسم به ویژه نماز عید فطر، نشان، استمرار راه مهدودیت، بندگی‌ خدا، نماد باطن پاک مردم و نمود بیداری اسلامی و انقلابی‌گری است.

حجت‌السلام محمود ترابی، امام جمعه گنبدکاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌السلام محمود ترابی، امام جمعه گنبدکاووس امروز، ۲۲ فروردین ماه در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلی امام جعفرصادق(ع) گنبدکاووس برگزار شد، ضمن تبریک عید فطر، گفت: عید فطر، روز آزادی نفس از وسوسه‌های شیطان و پیروزی لشکر مؤمنین خدا و نابودی دشمنان قرآن ‌کریم و اهل‌بیت(س) است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم مختلف ملی و مذهبی، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در اینگونه مراسم ملی و مذهبی، به ویژه حضور در نماز عید فطر، نشان، استمرار راه مهدودیت، بندگی‌ خدا، نماد باطن پاک مردم و نمود بیداری اسلامی و انقلابی‌گری است.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: آنچه در روز عید فطر مهم و واجب است، اینکه، مؤمنین صبح زود برای اقامه نماز و رستگاری بپاخیزند و فطریه خود را یا پرداخت کرده و یا کنار بگذارند و تکبیرات را بجا آورند.

وی با بیان اینکه در روز عید همه خوشحال هستند و یک ماه بندگی خود را جشن می‌گیرند، ادامه داد: مؤمنین واقعی حزن و اندوه دارند زیرا سفره ضیافت الهی جمع شده و تا سال آینده باید منتظر این ماه باشند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اتفاقات غزه، گفت: جبهه مقاومت تیر خلاص و نابودی رژیم صهیونیستی را با محوریت انقلاب اسلامی شلیک کرده‌ است.

انتهای پیام
captcha