دموکراسی غرب بر پایه دروغ است
کد خبر: 4209871
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
نماینده ولی فقیه در گلستان:

دموکراسی غرب بر پایه دروغ است

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه در غزه 34 هزار نفر به شهادت رسیده که 70درصد شهدا کودکان و زنان هستند، گفت: با وجود اعلام آتش بس در ماه مبارک رمضان، همچنان به حملات خود ادامه می‌دهند، لذا همه دموکراسی غرب دروغ بوده به طوریکه با اقدام آنها فریاد و داد همه دنیا بلند شده است.

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز، 22 فروردین ماه در خطبه‌های نماز عید فطر که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، ضمن تبریک عید فطر، گفت: بر اساس آیات و روایات بیرون آمدن از منزل در روز عید سعید فطر همچون زمانی است که مرده ها از قبر زنده می شوند، لذا خواندن نماز نیز همانند قرار گرفتن در برابر خداوند در روز قیامت و برگشت نیز همچون رفتن به منزلتان در بهشت یا جهنم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه خداوند متعال در ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و اطاعت، گناهان گذشته را در بخشیده و مورد مغفرت و آمرزش خودش قرار می‌دهد، اظهار کرد: ملجأ و پناهگاه ما خداوند متعال است و در این دعای قبل از نماز عید فطر آمده که«خدایا تو تکیه گاه ما هستی، این اساس همه ادیان آسمانی از اول تا به امروز بوده است».

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به خواندن قنوت نماز عید فطر، تصریح کرد: امروز در تمام جهان اسلام، میلیون‌ها انسان در کنار هم و در صف واحد قرار گرفته و در مقابل خداوند متعال سجده و خضوع کرده، لذا باید بدانیم این اقدام دشمن را به لرزه در می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه در غزه 34 هزار نفر به شهادت رسیده که 70درصد شهدا کودکان و زنان هستند، ادامه داد: با وجود اعلام آتش بس در ماه مبارک رمضان، همچنان دارند به حملات خود ادامه می‌دهند، همه دموکراسی غرب دروغ بوده به طوریکه با اقدام آنها فریاد و داد همه دنیا بلند شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه همان طور که نماز واجب است، همدلی و نزدیک شدن دل‌های امت اسلامی به یکدیگر از نماز واجب تر است، افزود: دلیل اتفاقات رخ داده این بوده که ما قدر این روزها و عید فطر و قربان را ندانستیم و به این روز گرفتار شدیم، اگر قدر این روزها را می‌دانستیم برخی از کشورهای اسلامی به جای کمک وسایل جنگی برای دشمن فراهم نمی‌کردند.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه  نمازهای عید فطر و قربان برای مسلمانان و دنیا یک نماد، فرهنگ و درس است، گفت: این مسئله باید تبدیل به فرهنگ عمومی در بین امت اسلامی شود تا دولت‌ها جرأت حمله نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha