ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4209148
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» در گلستان برگزار شد

ضیافت افطاری «وحدت و مقاومت» با حضور رئیس مرکز اسلامی گلستان به همراه معاونین، امام جمعه قازانقایه و ائمه جمعه بخش پالیزان در روستای قازانقایه شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، افطاری «وحدت و مقاومت» روز گذشته، 18 فروردین ماه با حضور رئیس مرکز اسلامی گلستان به همراه معاونین و همچنین امام جمعه قازانقایه و ائمه جمعه بخش پالیزان در روستای قازانقایه شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان، با بیان اینکه سیره عملی پیامبر(ص) بر محور وحدت می‌چرخد، گفت: وحدت و مقاومت دو عبارت قرآنی و نورانی بوده که از جانب خدا، پیامبر(ص) و ائمه اطهار و بزرگان دین مورد تأکید قرار گرفته، لذا دشمن با لباس دین با ایجاد وهابیت در اهل سنت و بهائیت در شیعه قصد به جان هم انداختن مسلمانان جامعه را دارد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هدف امام راحل(ره) اسلام بوده است و شیعه و سنی برایش مطرح نبود، ادامه داد: بیان موضوع قدس و فلسطین در دوران نوپای نهضت امام خمینی(ره) نشان از اهمیت امام(ره) برای حمایت از فلسطین و مظلومان بوده و امروزه نیز می‌بینیم موضوع قدس در اندیشه مقام معظم رهبری نیز وجود دارد.

حجت‌الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، دشمن با نماز، قرآن ما مشکل ندارد، افزود: دشمن با اسلام اهل جهاد و عمل به قرآن مشکل دارد، لذا تمام توان خود را برای فتنه‌انگیزی و اختلاف به‌کار می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه امروز با کشتن هزاران نفر از کودکان مظلوم، خبرنگاران و حمله به بیمارستان، خلق حیوانی رژیم غاصب صهیونستی برای تمام مردم دنیا روشن شده است، تصریح کرد: در دفاع از مردم مظلوم غزه هیچ امیدی به حقوق بشر آمریکایی نیست زیرا که قانون جنگل بر آنان حاکم است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند، تحقق تمدن نوین اسلامی تنها از راه وحدت امکان‌پذیر است، گفت: بیداری و هوشیاری امام خمینی(ره) مسئله قدس را به اینجا رساند و امیدواریم همین قدس رمز پیروزی ملسمانان شود، لذا وحدت رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است.

انتهای پیام
captcha