رژیم‌ صهیونیستی در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد
کد خبر: 4208816
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
منوچهر متکی:

رژیم‌ صهیونیستی در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه امام خمینی(ره) تمامیت‌خواهی مردم آمریکا را از هم پاشید، گفت: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه سعی در پاک نشان دادن رژیم صهیونیستی داشتند، اما اکنون دیگر این رژیم‌ نسل‌‌کش در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد.

منوچهر متکی، منتخب مردم تهران، شمیرانات. اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهمبه گزارش ایکنا از گلستان، منوچهر متکی، منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم، امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گرگان با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس برای از بین بردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی به یک طوفان بزرگ تبدیل شده و در نتیجه یک نقطه آغازی برای حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تمامیت‌خواهی مردم آمریکا را از هم پاشید، ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه سعی در پاک نشان دادن رژیم صهیونیستی داشتند، اما اکنون دیگر این رژیم‌ نسل‌‌کش در اذهان مسلمانان محبوبیت و مشروعیت ندارد.

متکی با اشاره به اینکه عملیات طوفا‌ن‌ الاقصی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: در این عملیات غافلگیرانه، اسرائیل فضای رسانه‌ای در فلسطین را باخت و با شهید شدن بیش از ۱۰۰ خبرنگار در عملیات طوفان‌ الاقصی، این یک کار رسانه‌ای برای رساندن صدای مظلومان جهان به گوش مردم دنیا شد.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با بیان اینکه منطق ما، منطق اسلام بوده و قدرت ما نشئت گرفته از منطق ماست و آمریکا دیگر توانایی قانع کردن جهان را ندارد، تصریح کرد: تراژدی غزه با عناوین و ابزار مختلف، جنایات قوم یهود در زمین را روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با به شهادت رساندن بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم بیگانه غزه هنوز به اهداف خودش نرسیده‌ است، افزود: شکل‌گیری جمعیت‌های میلیونی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از مردم غزه حاکی از شکست رژیم غاصب صهیونیستی است‌.

متکی با تأکید بر اینکه حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه یک جنایت بین‌المللی است، گفت: اگر سازمان ملل برای حفظ آبروی خود نسبت به مراکز دیپلمات واکنشی نشان ندهد، دلاوران این کشور انتقام خواهند گرفت و اولین قربانی تجاوز و جنایت در غزه، رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام
captcha