پاسخ قاطعی به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل خواهیم داد
کد خبر: 4208740
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
نماینده ولی فقیه در گلستان:

پاسخ قاطعی به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل خواهیم داد

آیت‌الله نورمفیدی با تأکید بر اینکه اقدامات جنایتکارانه این غده سرطانی پاسخ داده خواهد شد، گفت: پاسخ به چنین رژیمی باید مدبرانه و با تفکر باشد، بنابراین طبق منویات مقام معظم رهبری اقدامات آنان قطعاً بی‌جواب نخواهد ماند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌ فقیه در گلستان، امروز، ۱۷ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، با بیان اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را جمعةالوداع می‌نامند، گفت: ماه رمضان، ماه پربرکتی است که باید با بهر‌ه‌مندی از آن به خودسازی بپردازیم، بنابراین با اهتمام و توجه در روزهای پایانی این ماه پر خیر و برکات، سعی کنیم توفیق ایجاد تحول و انقلاب را در خود داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس را یک کار بی‌نظیر از امام راحل(ره) دانست و افزود: امام(ره) با این حرکت مدبرانه تمام توطئه‌ها علیه امت اسلام در جهان را خنثی کردند و نشان دادند که مسئله فلسطین یک مسئله داخلی نبوده و به تمامی مردم دنیا مرتبط است.

آیت‌الله نورمفیدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات تروریستی رژیم نسل‌کش صهیونیست اظهار کرد: انسان مؤمن در هر عرصه‌ای که تلاش و جهاد وجود داشته باشد حضور دارد، بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس یک جهاد مقدس بوده که روزه‌داران بزرگوار با شرکت در این مراسم اعمال خود در ماه رمضان را کامل کرده و امیدواریم مقبول درگاه الهی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کنسولگری بخشی از خاک‌ یک‌ کشور به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: اگرچه آمریکا بیان کرده هیچ دخالتی در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه نداشته است، اما سخن آنان قابل پذیرش نیست، زیرا که اسرائیل بدون پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه آمریکا نمی‌توانست تا به امروز دوام بیاورد.

امام جمعه گرگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نشانگر آن است که آنان به بن‌بست رسیده‌اند، ادامه داد: تمامی انسان‌های جهان حتی در آمریکا علیه اسرائیل بسیج شده‌اند و در حال حاضر اسرائیل هم در داخل و هم در خارج در تنگنا قرار گرفته و دنبال راه فرار می‌گردد تا خود را از مخمصه نجات دهد‌.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه آنان با مقصر جلوه دادن ایران، سعی در برافروختن آتش در خاورمیانه دارند، افزود: براساس آیات قرآن که در آیه ۶۴ سوره مبارکه مائده آمده، خدا هر آتشی را که دشمنان برای جنگ با مسلمانان روشن کنند، خاموش می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات جنایتکارانه این غده سرطانی توسط ایران پاسخ داده خواهد شد، گفت: پاسخ به چنین رژیمی باید مدبرانه و با تفکر باشد، بنابراین طبق منویات مقام معظم رهبری قطعاً این اقدام بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ قاطعی خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha