پرچم بیداری ملت‌ها در دستان فلسطینیان است
کد خبر: 4208577
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

پرچم بیداری ملت‌ها در دستان فلسطینیان است

حجت‌الاسلام قربانی با تأکید بر اینکه این عملکرد غیرانسانی دلیل بیداری بسیاری از انسان‌ها در دنیا شده‌ است، گفت: امروز فلسطین و غزه بار مسئولیت بیداری چند میلیارد انسان را به دوش می‌کشند و پرچم بیداری مردم دنیا امروز به دستان آنان است.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستابه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان امروز، 16 فروردین ماه در جمع خبرنگاران گفت: جنایات و اتفاقاتی که امروز در غزه اتفاق می‌افتد برای تمامی مردم دنیا خصوصا مسلمانان بسیار ناراحت کننده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه زخمی که امروز بر پیکره مسلمانان وارد شده، سالیان دراز است که رقم خورده، اظهار کرد: حیوانات هم در مقابل خوی حیوانی این رژیم صهیونیستی شرمسار بوده و اقدامات وحشیانه این جنایتکاران داغ دل مردم را تازه کرده است.

حجت‌الاسلام قربانی با تأکید بر اینکه این عملکرد غیرانسانی دلیل بیداری بسیاری از انسان‌ها در دنیا شده‌ است، تصریح کرد: افرادی که شعار مبارزه با استکبار و غده سرطانی پنداشتن اسرائیل توسط ایران را قبول نداشتند، امروز خود به میدان‌ها آمده‌اند و در کشورهای خودشان بر علیه اسرائیل راهپیمایی می‌کنند.

وی ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز فلسطین و غزه بار مسئولیت بیداری چند میلیارد انسان را به دوش می‌کشند و پرچم بیداری مردم دنیا امروز به دستان آنان بوده، لذا وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی یکایک مردم بوده تا علاوه بر حضور بقیه افراد را نیز برای حضور در این راهپیمایی دعوت کنند تا انزجار خود از دولت غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha