لیالی قدر نقطه قله‌ای ماه مبارک رمضان است
کد خبر: 4207909
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

لیالی قدر نقطه قله‌ای ماه مبارک رمضان است

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای جامعه‌پردازی و یک زیست جمعی مؤمنانه و توحیدی است، گفت: لیالی قدر نقطه قله‌ای ماه رمضان است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان با اشاره به اینکه نقطه قله‌ای ماه مبارک رمضان، قدر است، گفت: ماه مبارک رمضان، فصل بندگی، ماه نیایش و خودسازی، انس با قرآن، تهجد و تضرع به درگاه خداوند، اصلاح امور و تولید عمل صالح است‌.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای جامعه‌پردازی و تعمیق باورهای دینی و در حقیقت یک زیست جمعی مؤمنانه و توحیدی است، تصریح کرد: لیالی قدر فرصت مغتنمی بوده، لذا بهره‌گیری صحیح و آگاهانه از این ایام، بسیار مهم، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است.

حجت‌الاسلام دیلمی ادامه داد: بسیاری از علما در طول سال شب زنده‌داری می‌کردند تا شب قدر را درک کنند و یا همه ماه رمضان را تا سحر بیدار می‌ماندند تا از فیض احیای شب قدر بی‌بهره نمانند، لذا سرنوشت و آینده ما به شب قدر بستگی دارد و می‌طلبد انسان از این فرصت ویژه نهایت استفاده را ببرد.

وی با تأکید بر اینکه نهاد انقلابی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برنامه‌های متنوعی را با همت تشکل‌های دینی، انقلابی و مراکز قرآنی در استان با محوریت نهضت زندگی با آیه‌ها برگزار کرده است، افزود: این برنامه‌ها در 9 کارگروه شامل بانوان، تشکل‌های قرآنی، تبلیغ نوین، رسانه، مساجد، کودک و نوجوان، ادیان و مذاهب و آموزش با محوریت تقویت اراده‌های جمعی مؤمنانه، پیوندهای اجتماعی و امیدآفرینی با استفاده از 30 فراز نورانی از آیات الهی تشکیل شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم لیالی قدر در 500 مسجد سراسر استان با حضور گسترده مردم برپا می‌شود که مردم شریف استان برای بهره‌مندی از محتوا و شرکت در مسابقات نهضت زندگی با آیه‌ها لازم است که عدد 5 را به سرشماره 30002798 ارسال فرمایند.

انتهای پیام
captcha