بالاترین عمل در شب قدر، بحث علمی است
کد خبر: 4207762
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان:

بالاترین عمل در شب قدر، بحث علمی است

حجت‌الاسلام دیلم با بیان اینکه لیلة‌القدر لطف خدای متعال در حق امت اسلامی است، گفت: بالاترین عمل در این شب مباحثه علمی و اندیشیدن است.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان امروز، ۱۱ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بالاترین عمل در شب قدر، گفت‌وگوی علمی و اندیشیدن است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی گلستان با بیان اینکه باید نسیم الهی ماه رمضان بر قلب و روح انسان مؤمن بنشیند، اظهار کرد: لیلة‌القدر به عنوان قلب ماه مبارک رمضان لطف خدای متعال در حق امت اسلامی است، لذا باید این مؤمن زیرک بوده و فرصت را مغتنم بشمارد و به نحو احسن از آن بهره ببرد.

حجت‌الاسلام دیلم با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم عامل به دستورات الهی، قرآن و اهل بیت(ع) باشیم، تصریح کرد: امام علی(ع) نیز به پرهیزکاری و تقوا، نظم در امور، انجام واجبات، ترک محرمات، تلاوت قرآن، نماز، جهاد، توجه به همسایگان و‌‌‌‌... وصیت فرمودند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که فرمودند «اگر کسی نتواند از ماه رمضان بهره ببرد، شقی است»، گفت: باید تلاش کنیم از این فرصت استثنایی بهره ببریم تا مورد لطف و غفران خدای متعال قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha