تبیین راهی برای مقابله با فتنه‌های دشمن است
کد خبر: 4204693
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تبیین راهی برای مقابله با فتنه‌های دشمن است

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه دشمن با متشنج کردن فضای جامعه نمی‌خواهد پیشرفت‌های کشور به گوش مردم برسد، گفت: تبیین و بصیرت تنها سلاح برای مقابله با فتنه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل اداره‌ تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل اداره‌ تبلیغات اسلامی گلستان، روز گذشته، ۲۰ اسفندماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ با اشاره به هم‌افزایی طلایه‌داران جهاد تبلیغ استان گلستان گفت: جبهه حق همواره در طول تاریخ مظلوم بوده است.

مدیرکل اداره‌ تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه زمانی‌که به تاریخ انقلاب اسلامی می‌نگریم، درخواهیم یافت تمام پیش‌بینی‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اجرا شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون که مقام معظم رهبری فرمودند «ما به قله نزدیک شده‌ایم و شیب‌های تند را گذراندیم»، باید بدانیم حتماً این سخن محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام گرزین با تأکید بر اینکه اجتماع امروز ما برای همدل، هم‌عهد، هم‌سخن شدن برای رسیدن به قله است، ادامه داد: تنها مانع رسیدن به قله، تحیر فکری بوده که دشمن در نظام محاسباتی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هفتمین ابر قدرت جهان است، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با متشنج کردن جو جامعه، پیشرفت‌های کشور به گوش مردم نرسد، لذا تبیین و بصیرت تنها سلاح برای مقابله با فتنه‌های دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه کشورهای مدعی استقلال صنعتی زیر 100سال به استقلال صنعتی دست نیافته‌اند، تصریح کرد: انگلیس از روز آغاز استقلال خود تا رسیدن به قله صنعتی ۳۰۰سال و آمریکا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰سال طول کشید، اما امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که با همت مردم انقلابی خود با گذراندن حدود ۵۰سال در حال رسیدن به آن است.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور به معنای عدم وجود مشکلات نیست، بیان کرد: با همت جهادی، تلاش مضاعف و امید واقعی و همچنین ایمان به سنن و وعده‌های خدای متعال، اگر تمام دنیا در برابر جبهه حق ایستادگی کنند بازهم پیروزی از آن جبهه حق است.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری برای تحقق 10 میلیون حافظ قرآن کریم، گفت: امسال طرح تبیینی «مسطورا» در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است، زیرا که قرآن، بهترین و کامل‌ترین منبع برای رفع گره‌های ذهنی و تحیرها است.

انتهای پیام
captcha