پیشگامان جهاد تبلیغ، مبلغان هستند
کد خبر: 4204689
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
استاندار گلستان:

پیشگامان جهاد تبلیغ، مبلغان هستند

علی‌محمد زنگانه با بیان اینکه پیشگامان جهاد تبلیغ، مبلغان هستند، گفت: افسران جهاد تبلیغ باید به روشنگری و تشریح اقدامات دولت برای رفع مشکلات موجود در جامعه پرداخته و جوانان را به مساجد به‌عنوان مهمترین مرکز حکمرانی اسلامی جذب کنند.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان روز گذشته، ۲۰ اسفندماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ با اشاره به نرخ مشارکت بالای 54 درصد مردم در انتخابات، گفت: این موفقیت حاصل تلاش‌های بی‌بدیل و خالصانه مبلغان علی‌رغم کینه‌دوزی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات است.

استاندار گلستان امیدافزایی در جامعه، در کنار طرح‌های برنامه‌ریزی شده در ماه مبارک رمضان را امری ضروری برشمرد و افزود: دشمنان از طریق جنگ پیچیده و هیبریدی در بین اقشار جامعه خصوصاً نسل جوان با ایجاد شبهه سعی در ناامیدسازی آنان دارند، لذا افسران و پیشگامان جهاد تبلیغ، مبلغان بوده و برای تقویت ایمان و امید باید اقدامات جهادتبیین را جدی بگیریم.

زنگانه با بیان اینکه در جامعه مشکلاتی وجود دارد، ادامه داد: افسران جهاد تبلیغ باید به روشنگری و تشریح اقدامات دولت برای رفع مشکلات موجود در جامعه بپردازند تا فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی سازند و جوانان را به مساجد به‌عنوان مهمترین مرکز حکمرانی اسلامی جذب کنند.

وی با تأکید بر اینکه اهداف سخت ولی دست‌یافتنی، عزم جدی را می‌طلبد، تصریح کرد: براساس آمار اعلامی مرکز آمار کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رشد اقتصادی استان گلستان از 5.7درصد به 3.4درصد رسیده است و در زمره سه استان برتر با رشد هشت درصدی متوازن قرار گرفته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان در مقایسه با هر زمانی در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار کرد: اگرچه تمامی مشکلات همزمان قابل حل نخواهند بود، اما نرخ بیکاری در استان گلستان از میانگین نرخ بیکاری کشور کمتر بوده و استان گلستان جزو ۵ استان برتر است.

 زنگانه با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی استان در حال حاضر بیش از 40 درصد است، ادامه داد: نرخ مشارکت اقتصادی استان زمانی بهبود پیدا خواهد کرد که تمام مؤلفه‌های اقتصادی استان درست حرکت کنند و در افق 1404 از میانگین کشور عبور خواهیم کرد.

وی اتحاد و انسجام قومی، مذهبی و نظام حکومتی را از ویژگی‌های مهم استان گلستان دانست و افزود: با افزایش امنیت سرمایه‌گذاری و استفاده آگاهانه و هوشیارانه از الزامات، کار برکت پیدا کرده و اهداف محقق خواهند شد.

استاندار گلستان مردم والایتمدار استان را صبور، نجیب و مظلوم خواند و گفت: با همت و پشتکار و ایستادگی در راه خدا، نصرت و پیروزی به ارمغان خواهد آمد و این وعده الهی است و خدای متعال خلف وعده نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha