دوره آموزشی _ تربیتی طرح «معراج» در گلستان آغاز شد + عکس
کد خبر: 4203927
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

دوره آموزشی _ تربیتی طرح «معراج» در گلستان آغاز شد + عکس

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان اینکه این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز استان گلستان صورت گرفته است، گفت: این طرح ویژه دانشجومعلمان پسر ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان بوده که هدف آن ارتقای دانش در زمینه اقامه نماز است.

پوستر دوره آموزشی_تربیتی طرح«معراج» در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، طرح آموزشی «معراج» برای دانشجومعلمان پسر، امروز 16 اسفندماه در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان برگزار شد.

موسی کیخا، سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح «معراج» به منظور آموزش تخصصی اقامه نماز برگزار می‌شود، گفت: هدف طرح معراج بصیرت‌افزایی و توانمندسازی دانشجومعلمان در موضوع نماز، نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، پاسخ به شبهات و بسط و گسترش فضای تحلیل، تبیین و ارزیابی اقامه نماز است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان اینکه این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز استان گلستان صورت گرفته است، ادامه داد: این طرح ویژه دانشجومعلمان ورودی ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان بوده که در پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان و واحد دانشگاهی شهید بهشتی شهرستان گنبدکاووس در حال اجرا است.

کیخا با تأکید بر اینکه در طرح معراج از اساتید برتر حوزه علمیه قم استفاده شده است، بیان کرد: در این مرحله ۱۸۰ دانشجومعلم پسر در پردیس آیت‌الله خامنه‌ای گرگان و ۲۰۰ دانشجو معلم در واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاووس از ۱۵ لغایت ۱۷ اسفندماه با مفاهیم نماز آشنا خواهند شد.

وی گفت: دوره آموزشی طرح معراج برای دانشجومعلمان دختر در اردیبهشت‌ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha