دوره کشوری آموزش معراج در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4203359
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

دوره کشوری آموزش معراج در گلستان برگزار شد

دوره آموزشی کشوری معراج با محوریت آموزش تخصصی اقامه نماز با حضور 250 نفر از مبلغین و مبلغات در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی شاهینی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، کارگاه آموزشی کشوری معراج با محوریت آموزش تخصصی اقامه نماز، امروز، 13 اسفندماه در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دوره آموزشی کشوری معراج ویژه ائمه جماعات، روحانیون، مبلغین و مبلغات است، گفت: با حضور ۲۵۰ نفر از مبلغین و مبلغات در گرگان برگزار شد.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این دوره به همت اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه آموزش و پرورش استان برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره با هدف توانمندسازی روحانیون در مدارس، شیوه ‌های نوین تبلیغ و جذب نوجوانان و جوانان در مساجد تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام شاهینی با تأکید بر اینکه این کارگاه آموزشی در دو بخش حضوری و مجازی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این دوره با حضور اساتید برتر کشوری ستاد اقامه نماز کشور در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد و شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی، گواهی معتبر از سامانه مبشران دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha