ولایت‌پذیری با حضور در پای صندوق‌های رأی معنا می‌یابد
کد خبر: 4201274
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
حجت‌الاسلام رسولی:

ولایت‌پذیری با حضور در پای صندوق‌های رأی معنا می‌یابد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت با بیان اینکه ولایت‌پذیری گاهی در میدان جنگ، گاهی در عرصه اقتصاد و... است، گفت: در این برهه از تاریخ، ولایت‌پذیری به منزله حضور در پای صندوق‌ها رأی است.

حجت‌الاسلام میررسولی.رئیس اداره تبلیغات مینودشتحجت‌الاسلام سیدمهدی میررسولی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و تبریک روز جوان گفت: حضرت علی اکبر (ع) نمونه کامل جوانی شجاع، خوش‌صورت، خوش‌سیرت و الگوی شایسته برای جوانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مینودشت با اشاره به اینکه حضرت علی‌اکبر(ع) از سه منظر به پیامبر(ص) شبیه بودند، اظهار کرد: یکی «خَلقاً» از نظر شکل ظاهر، دومی«خُلقاً» از نظر شکل باطن و سومی «منطقاً» از نظر عقل، اندیشه و تنظیمات امور به صورت برهانی بود.

حجت‌الاسلام میررسولی ولایت‌پذیری را یکی از شاخص‌های اصلی حضرت علی اکبر(ع) برشمرد و ادامه داد: جوانان ما باید در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری نیز پیرو ایشان باشند لذا این ولایت‌پذیری گاهی در میدان جنگ، گاهی در عرصه اقتصاد، گاهی جهاد علمی و در این برهه از تاریخ، ولایت‌پذیری به منزله حضور در پای صندوق‌ها رأی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال یأس و ناامیدی برای کمرنگ کردن انتخابات است، گفت: در این مقطع حساس و مهم، جوانان ولایتمدار باید با روایت‌گری دستاوردهای دولت، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

انتهای پیام
captcha