برخورد محبت‌آمیز فرد در خانواده زمینه‎‌ساز نشاط اجتماعی است
کد خبر: 4200412
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

برخورد محبت‌آمیز فرد در خانواده زمینه‎‌ساز نشاط اجتماعی است

حجت‌الاسلام ایمانی با تأکید بر اینکه قدردانی و تقدیر از فرزندان را بهتر است به اعیاد مذهبی موکول شود، گفت: نشاط و شادابی روحی در خانواده و اجتماع، ثمره برخورد محبت آمیز فرد با همسر و فرزندان در نهاد خانواده است.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، امروز، 28 بهمن ماه در همایش خانوادگی پاسداران سپاه شهرستان گنبد کاووس، گفت: نشاط و شادابی روحی در خانواده و اجتماع، ثمره برخورد محبت‌آمیز فرد با همسر و فرزندان در نهاد خانواده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه محبت بین زن و شوهر سبب استحکام خانواده خواهد شد، اظهار کرد: قدردانی زوجین از زحمات مجاهدانه یکدیگر باید لسانا و یا همراه با هدیه صورت بگیرد که برخورد نیکو خود سبب تداوم پیوند روابط در خانواده خواهد شد.

حجت‌الاسلام ایمانی با تأکید بر اینکه قدردانی و تقدیر از فرزندان را بهتر است به اعیاد مذهبی موکول شود، ادامه داد: این امر سبب جلب محبت فرزندان و زمینه فرهنگ‌سازی مکتب الهی شده و ارتباط آنان با فرهنگ اهل بیت(ع) مستحکم‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد نه تنها در جامعه بلکه باید در خانواده آراستگی ظاهر داشته باشند، افزود: آراستگی فرهنگ‌سازی اسلامی به شمار رفته که نبی مکرم اسلام به ما آموخته و این موضوع توسط فرهنگ پوچ غرب در حال تعریفی بی قاعده خصوصاً برای بانوان در اجتماع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با توجه به اهمیت انتخابات سال جاری گفت: جهاد تبیین برای سرباز ولی فقیه و نماینده عام امام زمان(عج) امری لازم و ضروری بوده و حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم تنها با جهاد تبیین محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha