تشکیل مجلس قوی یک تکلیف همگانی است
کد خبر: 4199211
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

تشکیل مجلس قوی یک تکلیف همگانی است

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه حضور در انتخابات و تشکیل یک‌ مجلس قوی، تکلیف سنگینی است که بر عهده همگان است، گفت: امروزه دنیا در حال انتقال قدرت از آمریکای تک‌قطبی به قدرت‌های چندقطبی است.

آیت‌الله علی سعیدی،رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده معظم کل قوا:به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سياسی فرمانده کل قوا، امروز، ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم ولایتمدار گرگان، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران امروز به‌عنوان پنجمین قدرت تأثیرگذار، جایگاه عظیم و بالایی را در عرصه بین‌المللی پیدا کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده معظم کل قوا با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امروزه ایران در حوزه‌های مختلف ارتقا یافته و مردم نیز با توجه به پیشرفت ایران باید جایگاه خودشان را در حرکت بزرگ انقلاب در عرصه داخلی و خارجی پیدا کنند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه هفته‌های پیشین بانک جهانی خبر از کنترل تورم توسط دولت ایران را داد، تصریح کرد: دولت سیزدهم همت و تلاش جدی برای به پایان رساندن پروژه‌های نیمه تمام دارد.

وی معیشت مردم را بزرگترین چالش دولت خواند و افزود: کاهش قیمت مسکن‌، کنترل فساد، دیپلماسی با شرق و غرب و تلاش برای رفع تحریم‌ها و بهبود وضع مردم از جمله اقدامات دولت سیزدهم است‌.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه متغیرهای منطقه‌ای از جمله اتفاقات اخیر در غزه سبب گرایش افراد به اسلام شده‌ است، ادامه داد: عامل اقتدار رژیم صهیونیستی ارتش، سیستم اطلاعاتی، هراس و ایجاد ترس در مردم منطقه و حمایت کشورهای بزرگ بود که امروز هر چهار پایه اقتدار رژیم صهیونیستی فرو ریخته است.

سعیدی با بیان اینکه حضور در انتخابات و تشکیل یک‌ مجلس قوی، تکلیف سنگینی است که بر عهده همگان است، تصریح کرد: امروزه دنیا در حال انتقال قدرت از آمریکای تک‌قطبی به قدرت‌های چندقطبی است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در مسیر بازگشت به تمدن اسلامی است، افزود: ایران برای مقابله با آمریکا سه راه جنگ، تسلیم و ایستادگی داشته و تمدن غرب در دوران پیری خود به سر می‌برد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه مشکل بین ایران و آمریکا تقابل بین دو اندیشه موعودگرایی و جهان‌گرایی است، گفت: ملت ایران پرچم‌دار ظهور بوده و بر ما تکلیف است تا در برابر ظالمان به مقابله بپردازیم و موضع خود را مشخص کنیم.

انتهای پیام
captcha