رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4198497
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
رئیس آموزش‌وپرورش گلستان:

رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در گلستان اجرا می‌شود

نظری با بیان اینکه رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در سه بخش تجربه ‌نگاری، ایده‌پردازی و مقالات علمی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد با هدف مشارکت خانواده‌ها در راستای تحقق سند تحول بنیادین است.

رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل»سیدرضا نظری، رئیس آموزش‌وپرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» خبر داد و گفت: این رویداد با هدف تحقق راهکار ۴-۴ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذیل عنوان مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه در رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» هدف شناسایی و معرفی تجارب و ایده‌های خلاق، اثربخش، قابل تعمیم و توسعه به خانواده‌ها، انجمن‌های اولیا و مربیان است، اظهار کرد: این یک رویدادی علمی بوده که در دو مرحله استانی و کشوری به اجرا در می‌آید.

نظری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا 20 بهمن‌ماه می‌توانند آثار خود را در سه بخش تجربه‌نگاری، ایده‌پردازی و مقالات علمی از طریق کارشناسان انجمن اولیا و مربیان شهرستان به دبیرخانه استانی رویداد ارسال کنند، افزود: مخاطبان این رویداد اعضا انجمن اولیا و مربیان مدارس، خانواده دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان خواهند بود.

وی به محورهای این رویداد ملی اشاره کرد و گفت: ارتقا مشارکت خانواده در فرآیندهای تربیتی مدرسه و مردمی سازی تعلیم و تربیت، چالش‌ها و راهکارهای مشارکت خانواده در فرآیندهای تربیتی مدرسه و مردمی سازی تعلیم و تربیت، آموزش و توانمندسازی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده، ارتقای جایگاه انجمن اولیا و مربیان در فرآیندهای تربیتی مدرسه، تحلیل ساختار انجمن اولیا و مربیان و ارائه راهکارهایی جهت بهبود نقش آفرینی از محورهای مسابقه است.

 

انتهای پیام
captcha