اماکن ورزشی دانش‌آموزی گلستان ۷۷ درصد رشد داشته‌اند
کد خبر: 4198203
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

اماکن ورزشی دانش‌آموزی گلستان ۷۷ درصد رشد داشته‌اند

نظری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین انجام شده است، گفت: بر اساس این طرح اماکن ورزشی دانش‌آموزی استان گلستان ۷۷ درصد رشد داشته‌اند.

طرح ورزشی شهید سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه ورزش منظم یک راهبرد مهم در حفظ سلامتی کودکان و نوجوانان است، گفت: طرح شهید سردار سلیمانی با موضوع بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای ورزشی مدارس اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: افزایش میزان تحرک بدنی دانش‌آموزان، اصلاح ساختار قامتی، افزایش شادی و نشاط و تربیت و تحول نسلی سالم و با نشاط از جمله اهداف این طرح است.

نظری با اشاره به اینکه حدود 77 درصد رشد تعداد امکان ورزشی درون مدرسه‌ای را شاهد بودیم، تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام شده و امیدواریم با مشارکت خیرین، اولیای دانش‌آموزان، مشارکت ارگان‌ها و نهادهای برون‌سازمانی، ساحت زیستی و بدنی را که از ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین است، محقق نماییم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان گلستان جایگاه هشتم فضاهای ورزشی مدارس سطح کشور را کسب کرده‌اند، گفت: ۶۱ چمن مصنوعی، ۶ کفپوش زمین ورزشی روباز (تایل کورت)، ۱۳ باب سالن ورزشی سقف کوتاه (کلاس درس تربیت بدنی)، ۴ سالن ورزشی سقف بلند و ۵ زمین ساحلی از دستاوردهای طرح سردار سلیمانی می‌باشد.

انتهای پیام
captcha