ثبت‌نام بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در گرگان
کد خبر: 4195748
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از 6 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در گرگان

حجت‌الاسلام محمدزاده ضمن اشاره به میزبانی بیش از 70 مسجد برای مراسم معنوی اعتکاف در گرگان، گفت: مراسم معنوی اعتکاف یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی بوده که بیش از 6 هزار نفر برای شرکت در این مراسم معنوی ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانحجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در گفت‌ و گو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب در ارتباط با مراسم اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف به تعبیر مقام معظم رهبری یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی بوده که به لطف خدا بیش از 6 هزار نفر برای شرکت در این مراسم معنوی در گرگان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه بیش از 70 مسجد برای میزبانی اعتکاف اعلام آمادگی کردند، اظهار کرد: بیش از 40  مسجد برای بانوان، 15 مسجد برای دانش‌آموزان و دانشجویان و مابقی در اختیار آقایان قرار داده شده است.

حجت‌الاسلام محمدزاده ضمن اشاره به محل برگزاری اعتکاف، تصریح کرد: بیش از یک هزار و پانصد نفر دانش‌آموز برای حضور در مهمانی بندگی خدا نام‌نویسی کردند و چندین مسجد تحت عنوان «مادر و دختری» و «مادر و فرزندی»، برای بهره‌مندی و رفاه حال مادران عزیز در نظر گرفته شده است.

وی به حضور مبلغ بانو و آقا برای پاسخگویی به سوالات شخصی در این مکان اشاره کرد و افزود: در کنار هر مسجد یک خانه قرآن به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن به افراد برای جذب و علاقمندی در این مسیر نورانی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مسجد استرآبادی واقع در استرآبادی دهم، برای هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر کارگروه‌های قرآنی، مداحان، هیئت، خانواده، بانوان و دیگر کارگروه‌ها، دعای ندبه بصورت همگانی در روز جمعه توسط کارگروه مهدویت هر مسجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha