اجرای ۸۰ برنامه شاخص توسط کمیته ستاد دهه فجر دانش‌آموزی گلستان
کد خبر: 4195601
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

اجرای ۸۰ برنامه شاخص توسط کمیته ستاد دهه فجر دانش‌آموزی گلستان

رئیس کمیته فرهنگیان دانش‌آموزان دهه فجر گلستان با بیان اینکه هدف ما در دهه فجر با شعار یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی است، گفت: در دهه فجر امسال ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی ویژه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

نظری رئیس ستاد کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سید رضا نظری، رئیس کمیته فرهنگیان دانش‌آموزان دهه فجر گلستان در نشست خبری ستاد دهه مبارک فجر که امروز، ۳ بهمن در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات گلستان برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال ۸۰ برنامه شاخص استانی و شهرستانی ویژه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگیان دانش‌آموزان دهه فجر گلستان با بیان‌اینکه هدف ما هر مدرسه یک دهه فجر با شعار یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی است، افزود: در دهه فجر امسال رونمایی از سرود امام علی(ع) با مشارکت ۱۰۰۰ دانش آموز و زنگ انقلاب همزمان با همایش رأی اولی‌ها در ۱۱ بهمن زده می‌شود.

نظری به برنامه‌های کمیته دهه فجر فرهنگیان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن تکلیف ۳ هزار دانش‌آموز گرگانی، اجرای آیین نمادین استقبال نمادین در فرودگاه گرگان ویژه دانش‌آموزان، ویژه برنامه جهادتبیین در قالب کارگاه‌های دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف در مدارس، اجرای سرود دانش‌آموزی در راهپیمایی ۲۲ با حضور ۱۳۵۷ دانش‌آموز را خواهیم داشت.

رئیس کمیته فرهنگیان دانش‌آموزان دهه فجر گلستان به جشن بزرگ نسل آرمانی در مبعث حضرت رسول(ص) با حضور دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: رویداد آخرشه با موضوع حمایت از قدس شریف و پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی و البته ظهور امام زمان(عج) در نیمه دوم بهمن و همچنین اجرای نقش فجر در قالب نقاشی همگانی بر روی پارچه‌های بزرگ توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر دانش‌آموزی در گلستان است.

وی به اهمیت انتخابات پیش‌رو و تهیه بسته‌های ویژه دانش‌آموزی برای رأی اولی‌ها اشاره کرد و گفت: در سفر دوم ریاست جمهور با همکاری وزیر آموزش و پرورش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به میزان ۵ برابر سفر اول مصوبه داشتیم.

انتهای پیام
captcha