آغاز برنامه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان
کد خبر: 4195338
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

آغاز برنامه‌های ایام الله دهه فجر در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از آغاز برنامه‌های ایام دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» در سراسر گلستان خبر داد.

حجت الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال برنامه‌های ایام دهه فجر با شعار محوری «جشن ملی مشارکت پرشور و آینده روشن» در سراسر استان گلستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال به چند بخش تقسیم شده است، افزود: بخش اول برنامه‌ها مربوط به استقبال از دهه فجر است که این برنامه از 3 تا 12 بهمن آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ستاد خبری فجر با حضور مدیران استان و شهرستانها و خبرنگاران برگزار می‌شود.

وی افزود: در روز 12 بهمن برنامه نمادین استقبال از ورود حضرت امام خمینی را در فرودگاه گرگان خواهیم داشت که بعد از آن شاهد اجرای برنامه رژه موتوری خواهیم بود.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان‌اینکه جشن بزرگ خانوادگی دهه فجر با حضور باشکوه مردم در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: در طول ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در ذیل کمیته‌های 22 گانه برگزار خواهد شد که تمام این برنامه‌ها با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ختم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha