امام جواد(ع)، مظهر مبارزه با باطل و الگویی برای جوانان است
کد خبر: 4195132
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

امام جواد(ع)، مظهر مبارزه با باطل و الگویی برای جوانان است

حجت‌الاسلام دیلمی، مبارزه با کفر، نفاق و نفوذ را مهمترین درس زندگی پربرکت امام جواد( ع) دانست و گفت: امام جواد(ع) مظهر مبارزه با باطل، اسوه شجاعت و مقاومت برای جوانان دنیا به‌‌ویژه جوانان امت اسلامی است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام نهم شیعیان(ع)، گفت: امام جواد(ع) مظهر مبارزه با باطل، اسوه شجاعت و مقاومت برای جوانان دنیا به‌‌ویژه جوانان امت اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این امام بزرگوار در جوانی به رهبری امت اسلامی منسوب شدند، اظهار کرد: زندگی کوتاه و با برکت ایشان همواره به مبارزه با جهان کفر، نفاق و طاغوت سپری شده و در یک جهاد فشرده و همه جانبه با دشمنان دین، قرآن و عترت، جریان نفوذ و نفاق مبارزه کرده است.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه تمامی ائمه معصومین(ع) با جهاد خود برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار اسلام ناب رقم زدند، تصریح کرد: امام جواد(ع) در سن 25 سالگی و در اوج جوانی همواره برای دفاع از دین اسلام و صیانت از اسلام ناب به مقابله و ایستادگی  با انحطاط و انحراف پرداخت.

وی مبارزه با کفر، نفاق و نفوذ را مهمترین درس زندگی پربرکت ایشان دانست و افزود: در مقابل جریان نفوذ و استعماری و قدرت‌های استکباری باید ایستادگی کرد و با وحدت کلمه و حضور در صحنه با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها به مقابله با آنان پرداخت.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان به دسیسه دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز دشمن برای تطهیر چهره هیولایی خود از طریق جنگ تبلیغی و رسانه‌ای دست به حیله گری زده و جای جلاد و شهید را عوض کرده تا با استفاده از انسان‌های خود فروخته و جرثومه‌های نفاق و فساد نگاه‌ها را تغییر دهد و مردم را نسبت به آینده ناامید کند.

حجت‌الاسلام دیلمی تعمیق باورهای دینی و بصیرتی و دشمن شناسی را از تکالیف مسلمانان برشمرد و افزود: هر مسلمان و دلداده  قرآن و عترت باید در مسیر راه مبارزاتی ائمه اطهار(ع)  قدم  برداشته و تا تحقق تمدن نوین ولی عصر(عج) از مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی دست برندارد.

وی با اشاره به مقاومت مردم غزه، گفت: امروز دشمنان از جبهه مقاومت هراس داشته و وتلاش می‌کند تا با به شهادت رساندن سربازان جبهه مقاومت و ایستادگی جلوی این حرکت نورانی را بگیرند، اما با تأسی از سیره ائمه باید مستحکم‌تر حرکت کرده و با حضور چشمگیر در انتخابات، حماسه دیگری را خلق کنیم.

انتهای پیام
captcha