بانوان محور تحول و سعادت در کشورها هستند
کد خبر: 4194584
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

بانوان محور تحول و سعادت در کشورها هستند

مهاجر با اشاره منویات مقام معظم رهبری، بانوان را مبدأ تربیت نسل و کشور دانست و گفت: سعادت و شقاوت کشورها وابسته به وجود زنان است.

سید علی مهاجر، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان که امروز، ۲۸ دی در سالن شهید رجایی استاندار گلستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام مبارک رجبیه به حادثه تروریستی شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: حملات موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش بیانگر آن بوده که خون شهدای کرمان زمینه‌ساز انسجام، دوام و یک رنگی ملت بوده و امروز اگر چه عزادار آنان بوده اما انتقام آنان بزرگواران را خواهیم گرفت.

معاون امنيتی، سیاسی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه اگر هر کسی این کشور را تهدید کند، طبق پروتکل‌های حقوقی و بین‌المللی با آنان برخورد خواهیم کرد، اظهار کرد: انتقام بعدی، حضور منسجم و متحد مردم برای شرکت در انتخابات خواهد بود که خود سیلی سختی بر پیکره دشمن خواهد زد.

مهاجر با اشاره به بیانات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سعادت و شقاوت کشورها وابسته به وجود زنان بوده و زنان به عنوان محور و مبدأ، با تربیت و ارتقا صحیح خویش، انسان و کشور را تربیت خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه در اسلام هر نوع فعالیت اجتماعی مشروط بر حفظ حریم خانواده و مراقبت از خطرهای جاذبه جنسی، میسر است، ادامه داد: در اسلام مسئله زنان از نقاط قوت به شمار رفته و تنها برتری افراد معیار «تقوا» بوده، لذا شعار برابری جنسیتی غلط بوده و آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد، عدالت جنسیتی است.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری گلستان، آئین تکریم و معارفه را انتقال تکلیف دانست و نه انتقال قدرت، ضمن تشکر از زحمات خالصانه آزاده رجبی و تبریک به سیده زهرا حسینی جبلی، افزود: انتظار می‌رود تا فرد جدید با بهره‌گیری از اندوخته‌های پیشین و تجربیات گذشتگان، فضای متفاوت‌تری را در جهات پیشبرد هرچه بهتر اهداف رقم بزند.

مهاجر با تأکید بر مردمی بودن دولت سیزدهم و استفاده 20 درصدی از ظرفیت بانوان، اظهار کرد: هرجا که مردم وارد میدان شدند، ما موفق عمل کردیم و هیئت اندیشه‌ورز  بانوان با هدف کمک به جنسیت زن و ارتقا توانمندی‌های آنان راه‌اندازی شده است.

وی سربازی ولایت را افتخار دولتمردان سیزدهم برشمرد و گفت: از ۲ هزار و ۲۴۵ مدیر در سطح استان گلستان، ۲۷۴ نفر از آنان از بانوان بوده‌اند‌.

انتهای پیام
captcha