پیش‌بینی ۴۰ برنامه انتخاباتی از رسانه استانی گلستان
کد خبر: 4194308
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

پیش‌بینی ۴۰ برنامه انتخاباتی از رسانه استانی گلستان

مدیرکل صداوسیمای گلستان از پیش‌بینی ۴۰ برنامه انتخاباتی از رسانه استانی گلستان خبر داد و گفت: برای نخستین بار شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته برای همه حوزه‌های انتخاباتی در کشور راه‌اندازی شده که سهم گلستان راه‌اندازی ۶ شبکه است.

شکری نیا مدیر کل صدا و سیما گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، رسول شکری نیا، مدیر کل صدا و سیمای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، ۲۶ دی ماه برگزار شد، گفت: برای نخستین بار شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته برای همه حوزه‌های انتخاباتی در کشور راه‌اندازی شده که سهم گلستان راه‌اندازی ۶ شبکه است.

وی با بیان‌اینکه ماهیت این شبکه‌ها فعلا انتخاباتی است، افزود: به هر کدام از نامزد‌های انتخاباتی ۲۰ دقیقه فرصت داده می‌شود تا خود و برنامه‌های خود را معرفی کنند.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط خود نامزد‌های انتخاباتی تولید و در صدا وسیما پخش می‌شود، اظهار کرد: نام‌نویسی داوطلبان برای حضور در این برنامه از دیروز آغاز شده است.

شکری نیا تصریح کرد: کمیته تبلیغات، محتوای تولید شده را بازبینی می‌کند تا قوانین انتخابات را مراعات کرده و این برنامه‌ها با کیفیت بالا منتشر می‌شود.

مدیر کل صدا وسیمای گلستان گفت: پوشش این شبکه‌ها ۸۵ درصد مخاطبان در استان گلستان را دربرمی‌گیرد و در تلاشیم پوشش را به ۹۰ درصد برسانیم.

شکری نیا با بیان‌اینکه پخش هر محتوا در شبانه روز چند بار تکرار می شود، افزود: صداوسیما، هیچ نگاه منفی یا مثبت به نامزد‌های انتخاباتی ندارد و به همه آن‌ها که تأیید صلاحیت می‌شوند به طور مساوی خدمات رسانه‌ای ارائه می‌کند.

شکری نیا با بیان‌اینکه در رسانه استانی ۴۰ برنامه انتخاباتی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در تلاشیم تا شبکه تلوبیونی با نام مردمستان در گلستان راه‌اندازی کنیم و محتوای تولید شده دوباره بارگذاری شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی یکی از برنامه‌های پیش‌رو بوده و در تلاشیم در فضای مجازی همت کنیم تا علاوه بر تشویق مردم به انتخابات، نقد و نظر و دیدگاه‌های مختلف منتشر شود.

انتهای پیام
captcha